poniedziałek, 3 marca 2014

Fairy Tail cytaty Jellal i Gray cz . 2


Gray Fullbuster



" Nawet jeśli to wola Ur, mam swoją własną. Idę po ścieżkach życia z moimi przyjaciółmi "


 "Do końca będę robić, co chcę . Zabij mnie, jeśli chcesz. "

  "Stoją na przeciwko smoka. Tylko oni są w stanie go pokonać. Łowcy smoków... Smoczy Zabójcy!


"  Nie mam litości dla kogoś kto krzywdzi moich przyjaciół. Nawet jeśli to kobieta albo dziecko "




  " Lucy jest jedną z nas . Prędzej oddałbym swoje życie niż ją ! "



Gdy Lucy i Gray zamienili się ciałami.....







Jellal


"Erza... na tym świecie nie ma wolności"

 "Prawdziwa wolność... leży w świecie Zeref'a"

" Im ważniejszą rzecz stracisz, tym większą moc zyskasz " 

 "Życie i śmierć to podstawa każdej rzeczy i wzmacniają ludzkie emocje. Albo inaczej mówiąc nie ma nic bardziej nudnego, niż życie "

 "To będzie Twoją wolnością. Żyj z myślą, że masz na barkach życia swoich przyjaciół, Erza"

 "Nigdzie nie ma nieba. Nawet wolności. Wszystko się skończyło, zanim się jeszcze zaczęło"

 "To moja kara za bycie słabym. Moje serce po prostu nie mogło znieść tej gigantycznej szczeliny między marzeniami a rzeczywistością"

  
"Jesteś jeszcze bardziej nie przewidywalny niż słyszałem. Dobrze się bawisz uderzając jednego ze swoich towarzyszy który nie może się nawet ruszać?"

 "Erza ... Czuję, jak od tego imienia bije dobroć... Czuję, dobroć, radość i ciepło ... Z pewnością nadal będziesz mnie nienawidzić. Ale nic na to nie poradzę to naturalne, że mnie nienawidzisz. Ale ta nienawiść w Twoim sercu odbierze Ci Twą wolność. I zniszczy Cię od środka. Nie mogę tam do Ciebie podejść. Nie mogę spojrzeć Ci w oczy! Uwolnię cię od Jellal'a. Zabiorę twoją nienawiść i smutek  ze sobą ... Jesteś ... wolna"

 "To twoje słowa, które dały mi odwagę, które stały się moim światłem"


 "Jesteś Natsu ... Naszą jedyną nadzieją "

 "Są prawie szkarłatne... Nazwijmy Cię Erza Scarlet. Scarlet tak jak kolor Twoich włosów. Tego na pewno nigdy nie zapomnę "

"Wierzę w człowieka w którego wierzy Erza"

 "Nie mogę, kochać kogoś kto podąża ścieżką światła. Dopóki Erza będzie szczęśliwa, to i ja sobie jakoś poradzę" 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz