niedziela, 9 marca 2014

Kuroshitsuji Cytaty

Ciel


„Z czasem, cierpienie łagodnieje. Ale Ja, nie chcę czasu, by je wyleczyć. Nawet jeśli chcemy uciec od bólu i zapomnieć o wszystkim, czekają na nas przeszkody, które nas zwolnią w dążeniu naprzód”

    " Pierścień zupełnie mnie nie obchodzi. To tylko bezwartościowy przedmiot. I bez        niego głową rodziny Phantomhive jestem ja, Ciel Phantomhive "

„Co dobrego przyjdzie z siedzenia i użalania się nad sobą? Nawet trup może stać, lecz ja żyję i stoję o własnych siłach. Jeśli mam umrzeć, to przed śmiercią nie chcę niczego żałować. Nie nazwę tego zemstą. To sposób na poprawę humoru. Między mną, a nim toczy się gra. Nawet gdy rzucą mnie w odmęty rozpaczy, jeśli będę mógł się wspiąć choćby po pajęczej nici, zrobię to i nie ustąpię. My ludzie mamy siłę, by tego dokonać. Jednak czy ktoś tego chce, czy też nie, zależy od niego samego.”

„Mógł bym być taki sam jak on, gdyby nie to wydarzenie. Musiałem znieść upokorzenie, patrząc jak mój dom płonie. Na dodatek, w bestialski sposób zabito mi rodziców. Byłem bezbronnym dzieckiem, lecz powróciłem, aby odpłacić się mym oprawcom, którzy mnie tak upokorzyli. Moi rodzice musieli wejść w drogę swoim katom. Jeśli Phantomhive’owie będą im znów zagrażać, a ja będę sprawował rządy, zapewne stanę się ich celem. Czekam na nich.”
       "Coś raz stracone , nigdy nie powróci"



Sebastian

 " To chyba nieprzyjemne zostać podeptanym ale deptać po kimś , to naprawdę przyjemne uczucie "

" Nie wiem o czym mówisz , ale mam dość sprawny język "

" Wygląda na to, że twój talent do tańczenia nie istnieje. To musi być przygniatające, młody władco."

 " Żyję już jakiś czas, ale to mój pierwszy kontakt z przybyszem z kosmosu. Jakiej reakcji oczekuje on  z mojej strony na ten jego rozpromieniony uśmiech ? "

"Czemu ten imbecyl! Jak ogrodnik może być aż tak niezdarny? Choć powiedzenie brzmi "Można używać razem idioty i nożyczek", dawanie bezużytecznemu idiocie nożyczek to problem sam w sobie. On nawiązuje do czegoś , co działo się dwa lub trzy dni temu jako odbywające się  "chwilę temu". Sposób, w jaki jego mózg może łatwo odrzucić gafę tego stopnia... Przekroczyłem granicę złości... i  w sumie jestem pod wrażeniem "

" Jestem demonem i kamerdynerem. Tak długo jak młody panicz posiada znak przymierza... Jestem jego wiernym psem. "Ofiara", "życzenie"  i "umowa" wiąże mnie z mym panem "

" Nie wiem, jak powinienem to odpokutować... Nie byłem w stanie przygotować kolacji tego wieczoru. "

 "To nie ma nic wspólnego z Anglią czy Indiami. Nieważne kiedy lub gdzie, zawsze takie samo. Człowieczeństwo. "

"Aku made, shitsuji desu kara " -    Jestem tylko lokajem

Jest to gra słów której używa Sebastian. -   Akuma de shitsuji desu -    Jestem demonem i lokajem


Lau

„W przeszłości Zhuang Zhou śnił o tym, że stał się motylem. Motyl wydawał się taki prawdziwy. Naprawdę sądził, że nim jest. Nie zdawał sobie sprawy, że w rzeczywistości jest człowiekiem. Nagle uświadomił sobie, że tylko używał ciała motyla. Czy Zhou śnił o byciu motylem? Czy motyl śnił o byciu Zhou? Zhou i motyl to nie to samo. To dwie różne rzeczy.”


Grell  - nie ma tu żadnych mądrych cytatów.......

" No przecież  tnę ! "
"Mój maczo - radar świruje !! " 
" Jestem lokajem , grzechu warty "
 "On się zupełnie różni od twojego opisu! Niby która część tego ponuraka przypomina Ci legendarnego Shini... ... Przytul mnie!!
" Jestem królową owoców ! " 


Hannah Anafeloz




 " Nigdy się nie dowiesz... że prawdziwe szczęście demona.... przychodzi dopiero po jego cierpieniu. "

 I parę dialogów :

" Chcę być matką twoich dzieci ! "
" Och Sebastianku , dlaczego ty jesteś Sebastiankiem ?
" Ci którzy stoją pomiędzy mną a Sebastiankiem skończą ..właśnie tak ! "


Grell : Sebatstianku dasz mi całusa z języczkiem?
Sebastian : Nie wiem o co ci chodzi ale mam całkiem sprawny język

..
Ciel: Chroń mnie, a przez jeden dzień będziesz miał Sebastiana do swojej dyspozycji.
Grell: Będę go mógł pocałować?!
C: Tak.
G: Z JĘZYCZKIEM ????????!!!!!?!?!?!?!


 Will: Kiedy wreszcie przestaniesz jęczeć i weźmiesz się do pracy? 
Grell: Oh, chciałbym poprzytulać się z Sebastianem i pojęczeć...... znaczy się... Przecież wypełniam swoje obowiązki!..




8 komentarzy:

  1. Dzięki, bardzo mi się przydały ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bardzo mi się przydały ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba chodziło ci o "Watashi wa aku made shitsuji desu kara", bo Watashi wa to znaczy Jestem/Nazywam się. A tak to nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba chodziło ci o "Watashi wa aku made shitsuji desu kara", bo Watashi wa to znaczy Jestem/Nazywam się. A tak to nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłaś również dodać jeden cytat z Book of Cirus bo był fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No spk..I ten szalony Grelleq xD

    OdpowiedzUsuń